onsdag 27 maj 2009

i huvudet på K

när vet man om det är rätt?
är det när man är förblindad av kärleken och inte ser några fel och brister?
är det när man tror att det inte finns någon som är så här bra?
eller är det när allt bara känns så där naturligt, skönt och njutbart?

jag tror i vilket fall att jag har hittat rätt, but you never know... men det känns så!

ett huvud utan bekymmer finns bara på en fågelskrämma
- anomnym

vad har jag mer för planer under dagen...
det blir väl det vanliga, men inte att förakta utan att beundra, rida äta bus med william och senare lite kvällsmys med mannen... är inte mycket som är bättre än att somna när dina armar är runt mig!

tjingeling

3 kommentarer:

  1. Visst är det härligt när man träffa rätt:-) så känner jag oxå för min nicke.. Vi få traska någon dag hörrudu hihih.. /annica

    SvaraRadera
  2. gärna!! säg till när du är sugen - jag går ju varje dag! oavsett om jag vill eller ej...
    och sen är det fest på lördag -oj oj oj vad länge sedan! men nu är det time =)

    SvaraRadera
  3. absolut party party:-) ska bli najs najs och ha di och ola där för att fira min födelsedag.. vi få ta en utmaning i sing a star hahahaha

    SvaraRadera