torsdag 22 oktober 2009

hmmm

vill ha valp NU!
vet att det är massor med jobb - har faktiskt haft hand om tisma själv sen hon var lite lite lite. hon var faktiskt bara tre veckor när jag var där första gången... men sex veckor när jag valde valp - och har aldrig ångrar mig!
Men visst är det skönt att ha en vuxen hund och inte en valp som behöver ut och kissa var tredje timme om natten - men det är ju bara en kort period. söt men jobbig period =) men det är ju inte värre än alla andra perioder man går i genom i livet...
men som sagt är rätt skönt att bara ha snuttepluttan! men jag vill och önskar man sig något tillräckligt mycket så kanske det blir så.
men då kommer problem nummer två! jag vill bara ha en valp efter Tisma... hmmm... och jag vill ej ta valpar själv. har varken kunskap, tid eller plats för valpning hemma...
får vara tacksam för stunden för min lilla älskling och njuta av henne - men det hade passat så bra in i tiden att få en valp nu!

aj aj aj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar