måndag 9 maj 2011

denna dag

först en skön promenad med malin - spontankebab och lite avis på deras resa till frankrike.
stanby som kossa över lunchen.
åkte till maria, oj oj vad anton blivit stor och pladdrar för fullt. kul att kolla på huset "live" och inte bara via bloggen. endel att göra så ni slipper vara sysslolösa =) men oj vad fint det kan bli! inte alla som får sin egna pysselhörna...

ps. hästarna är släppta på bete.
har ridit leo två gånger.
och vad möter vi på första ridturen på månader om inte en ÄLG! jag som skulle ta det lugnt svingar mig av som en indian! tänkte att om leo spronger och hoppar med mig på ryggen så kanske jag spricker på insidan. om jag har läkt... men det har jag nog.
själv tycker jag att jag har världens bästa läkekött. utsidan har varit "fin" länge, insidan är ju lite svår att checka in!
älgen sprang förbi 4 meter framför oss. jag stod på marken. leo stod också på marken och inte i luften som det hade kunnat vara.

tur att jag sagta men säkert börjar återkomma till livet innan madicken. känner att jag har mer fysisk ork!
är så lycklig när jag får rida. men kan bara skritta för när jag provade att trava en liten pyttebit, kändes det inte ok. men skritta är fint. sitter ju på min prins då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar