måndag 19 september 2011

måndag

Helskön dag med lillan. Men hon är inte förtjust i när jag lämnar rummet... Eller kanske ska jag säga att hon inte alls uppskattar det... Spänner sig och skriker är det hon gör i vilket fall... Försökte lura henne när jag skulle gå på toa genom att sätta Tisma vid soffan - men ack ack. Slutade med att jag fick ha henne i knät...men det gick ju det också:-/

Köptå ny prov färg till huset, håller tummarna denna gången!

Gick en runda med Malin, så spännande 4 veckor kvar till bf :-D

Mamma kom också en liten snabbis i badet hann jag med, alltså ett bad igen annat... Så det jag inte blir anklagad för att skrivit snusk. Madicken badade också och blev riktigt förtjust i det =)

Sen var det träff med hot och våld gruppen. Eller tjejkväll med den slutna cirkeln som vi själva säger. Där säger vi allt som man annars bara vågar tänka...

Nu snart sängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar