fredag 14 juni 2013

Kan inte annat

... än att tycka att det är en sån fördel att få lov att vara hemma med barnen.

Må hända att jag är lättirriterad, blir frustrerad och arg på grund av att jag är så trött... Men det säger väl sig självt att om man inte har sovit en enda hel natt på över 2,5 år måste det väl visa sig?! Det är mer krävande än man tror att vara hemma men två barn, speciellt när nr 2 fortfarande vaknar mellan 4-6 ggr per natt. Men i morse som jag sa till Ola vaknade hon bara tre gånger! Men då är Tisma nyopererad och har tratt på natten så då bökar hon omkring...

Men nu ligger jag i sängen bredvid min lilla som sover, och jag har både peelat ansikte, läppar, lagt på ansiktsmask och haft fötterna i fotbad :-D
Lyx med Mary Kay!!! I love!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar