måndag 7 februari 2011

första inköpet

nu är första inköpet till liten klart!

lite är upptvättat och resten ligger i maskinen, som vi precis fått inkopplat av snälle johan.

kände att mina systrar har redan köpt till liten. till och med fick vi ett paket från anna i texas,usa.
anna tror dock bestämt att vi får en flicka så vi fick en rosa texas inspirerad kjol och en väst till detta! på baksidan står det cowgirl i och med att liten får en mamma som är hästintresserad som hon skrev =) gullig tanke!



"tyvärr" var det riktigt kul att shoppa... men är rädd att det kommer bli en ekonomisk förlust. speciellt sen när man vet vem liten är!
men har både en mor och svärmor som inte verkar svårflirtade på att handla. nästan mer åt det hållet att vi får stoppa dem...
men ser fram emot en dag på stan med min lilla mor på stan när väl intresse och ork efter litens ankomst <3

farigt kul, tur att både ola och jag vet hur man håller i pengarna men idag när vi gick på stan idag så var det en utmaning. samtidigt som jag inte vill köpa förmycket innan liten är här!

1 kommentar:

  1. Du har god smak, Karolina. Mina potentiella barn vill ärva allt.

    SvaraRadera