torsdag 4 augusti 2011

boobisar och penntest

för första gången har jag känt att brösten rört sig när jag skulle springa och hämta något (kanske inte så konstigt i och med att jag inte hade bh på mig just då.. men ändå)
just nu befinner jag mig som i låten, kasta upp de på axlen så här...

trodde inte att jag skulle tänka på det så mycket, men det är klart att det blir skullnad före och efter amning (förutom för dig -----, du är ju den enda som klarat sig =).
hela min kropp har förändrats. och visst jag har fått det mest fantastiska man kan få. något som alla inte har som förmån och jag inte tar för givet. men ändå är det irriterande att kroppen nu ser ut så här:

ni vet penntestet?!
att det ska fastna en penna under bröstet? eller rättare sagt att det helst inte ska fastna en penna under...
nu känns det mer som om jag kan förvara ett helt pennskrin fyllt med linjal och suddi och allt ;)
lite skämt å sido, men vist har de förändrats. hela min kropp och ja, faktiskt hela mitt jag.

när jag googlade bilder hittade jag de här hängbrösten också - de gillade jag, såna hade jag gärna haft =)

2 kommentarer:

  1. Haha, du är underbar! Men huvudet på spiken, känner igen mig. Och så bra beskrivet! :)

    SvaraRadera
  2. Klart man förändras i kroppen av att föda barn och vissa saker går inte att göra så mycket åt, som brösten till exempel.
    Dock anser jag (inte för att du är en av dem) att många mammor verkar tänka att jaha, nu har jag fött barn, nu är jag fetare, slappare... Så behöver det inte alls vara. Det stavas träning. Tusen gånger mer energi och vilja, men såklart att man kan få en superkropp igen! Om man vill!
    För övrigt är du jättefin och jag ser inga likheter mellan dig och dina bilder... Puss från hon med tuttarna. =)

    SvaraRadera