torsdag 19 april 2012

Hur kommer det sig...

* hur kommer det sig att folk dras till varandra? då menar jag inte som par utan som grupper...
*Varför går ofta långa unga tjejer kutade?? Så mycket snyggare att sträcka på sig. ok, kanske inte vill vara längre än killarna men ändå...
*Det finns en toa och fyra tjejer går ut?? ett mysterier... om ok, vi gick också i mindre grupp när jag var yngre, men varför?? toaletter på ställen är ju oftast inte som master bathroom...
* hur kommer det sig att töntarna på högstadiet ofta blir det coola på gymnasiet?? men visst tycker jag att det är skönt att inte "tuffingarna" på högstadiet förblir de coola...
*varför poserar unga tjejer ofta med putande läppar och synlig urringning så ofta på kort? jopp, jag har ofta haft urringat när jag gått ut, men det var som äldre. och vad jag minns kan jag inte komma ihåg att jag seriöst poserat med putande läppar i vilket fall!

dessa tankar kom upp när jag var på en av tjejträffarna nu innan popkollo...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar