onsdag 9 januari 2013

Dagen i bilder + icke bilder.

Nästan u vilket fall...
Älskar att jag har en hund som till och med (oftast) lyssnar på Madicken som inte ens är två år!
Motion för Tismas del i form av tennis.
Madicken blev utklassad när det gällde att hämta bollen ;-)
Sen sandlådan och gungan en stund på tomten innan det var dax att gå in och äta frukt.

Det som då inte är med på bilderna är endast för att det är det mindre roliga objektet jag som var inblandad.
Cyklade upp till stallet med Tisma.
Tog veckans dusch = stå själv i duschen med alla mina krämer och peelingar från Mary Kay :-) så var renare än renast i nästan 1/2 min... Gick ur duschen för Madicken skulle bajsa på pottan. Blev lite kladd (det räcker att skriva så!) - så tvättade och peelade händerna än en gång...
Och ett sånt där tråkigt onödigt äktenskapsbråk har jag inte heller med på bild (ropade i och för sig inte freez till Ola heller för att springa och hämta mobilen och ta ett kort på oss!)
Bebismys i soffan nu, och snart inkognito med mannen min.

1 kommentar:

  1. Älskar översta bilden! Känns som den ultimata bilden för frihet :)

    SvaraRadera