onsdag 29 juli 2009

myst och fått en del gjort

hovslagaren kommer i morgon, så nu ska jag kunna börja rida var och varannan dag som vanligt igen!

saara bjöd på nylagade koldolmar och nypotatis!! kan det bli bättre. är verkligen glad att jag har henne. kan prata om allt och när man är i hennes ålder, 72 tror jag..., ser man saker på ett helt annat sätt än när man är lite yngre.... kan vara rätt bra ibland. det blev en promenad och lite blåbärste också. gott.

ola och jag har konkat och burit. 

nu ska jag iväg med några kompisar och spela minigolf på dragsö. alltid kul trots att jag kanske inte är någon Clint Eastwood... hi hi

Annica - det kanske inte bara är du som kör " tak-lös" snart!

imorgon efter veterinären med Hella åker vi till STHLM och på lördag blir det grönan! alltid trevligt att vara iväg några dagar. 

kram kram

2 kommentarer:

  1. jaså:-) blir de ny bil.???? najs najs..
    härligt med semester tripp, välbehövligt:-) hoppas ni få de härligt i stockholm..

    själv tänkte jag lurar fram solen.. men de verkar inte gå så bra hahahaha..

    råkade ut för en olycka i går, aj aj aj.. vi sköt ju lerduve skjutte igår. och saken som slänger i väg lerduvan. slog tillbaka.. fick ett jack i huvudet.. bara rann blod. men slapp åka in.. de slutade men en bula och jack i huvudet blev det... så typiskt mej hahaha..

    ha de gotte i ledigheten:-)

    SvaraRadera
  2. haft hur skönt som helst!! varit som om vi vore 15 år igen... men åkte hellre insane än kärlekstunneln =)
    jäkla lerduve grejer!
    har semester nu om du ska ut och gå...

    SvaraRadera