onsdag 8 juli 2009

Queen of sale

lite roligt måste jag säga! 

- JAG BLEV NR 2 I QUEEN OF SALE I VÅR UNIT!! 

hade jag aldrig anat, har inte ens insikt i vad som är vad i alla utmaningar och tävlingar. tänkte nu har hon skrivit fel, men inte. hi hi så kul!  borde kanske ha lite mer koll på mitt mary kayande!

ska snart ringa en tjej och se om hon behöver hjälp med smink till sitt bröllop... alltid kul att prova olika färger och nyanser! neutralt, sommrigt något extra men inte allt för glittrigt om det ska bli bra på korten... KUL! men får se det är ju bara någon vecka dit. 

tjing tjing

2 kommentarer:

  1. grattis grattis:-)... är wille bättre?? stackaren.. säg till ola att jag saknade han nere vid fisktorget, hahahaha de vr ju bryggdans:-) kunde ni svängt på de lurviga..
    ha en najs kväll så höres vi

    SvaraRadera
  2. han är bättre från halsflussen, men ej helt bra ännu... så hemsk att se den lille helt apatisk, reagera. han som alltid kommer springande när jag kommer hem... men penicillinet gör under!
    kanske blir dans nästa gång - eller not!
    kram kram

    SvaraRadera