fredag 8 oktober 2010

kläder inhandlade

så nu är det klart!
både jag och ola har nu kläder och skor för nästa lördag när vigsel står.
ola "hittade" en supernajs skjorta och slips - va osäkra från början om at vara eller inte vara men slips blev det och så jäkla grann han blev min man (åtminstone snart min man!)

present inhandlad till anna och michels bröllop i morgon.

tomten visad för vincent.

ola hjälpte johan och jess att flytta endel grejer. så fint deras hus kommer att bli! lite kul är att på 60-talet kostaade det ca 52.000 att bygga nu kostar det ca 1,1 miljon att köpa. på 60-talet var det splitternytt och nu behöv lite fixas. hmmm vad har hänt med vår svenska krona?? men snyggt kommer det att bli!!

ola hjälper till att skiva kött.

hjälpt "saara" (eller hjälpt mig själv och min häst om man väljer att se det så) att flytta hästarn till riktiga hagen.

och de där jäkla papigojfiskarna är nog på väg att lägga ägg igen...

vill tacka för den trevliga överraskningen på thai igår av jess, karin och syster S. mycket uppskattat =)

hoppas i viket fall att kläderna sitter lika bra på oss nästa vecka som de gjorde idag.

tjohej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar