tisdag 14 december 2010

spindlen i nätet


känner mig lite som spindeln i nätet.
goda nyheter sprider sig fort, eller goda och goda... det samma gäller roliga och komiska nyheter. eller nyheter som många glädjs åt!


Nytt ämne...
är rätt uttråkad idag när ola först jobbade hela dagen och sen är på julbord. blivit mycket telefon och ännu mer godis... bla. ätit upp skumtomtarna som JAG köpte till OLA.. hmmm jag är ju inte ens så förtjust i skumtomtar - men slut är dem!

var på mvc idag och är sjukskriven frm till nedkomst när nu det blir...

denna tiden har varit lång och tråkig, är inte van vid att gå hemma. trist och ingen utmaning. brukar ha svårt att vara stilla men nu har jag liksom inte haft något val =(

3 kommentarer:

  1. Åh Karolina, så kul att se magen! Ser jättefin ut! Trist att vara sjukskriven och förstår att du är lite uttråkad, men finns det inget du kan göra under tiden? Något som du velat göra men kanske aldrig hunnit med?

    Så kul att läsa din blogg, känns som man är med fasten vi inte träffats på allt för lång tid! Stor kram

    SvaraRadera
  2. visst är det så att tack vare fb och bloggar känns det som att man träffas - på något märkligt surilt sätt!

    gillar att läsa och brukar lämna en liten kommentar ibland för att visa att jag "har koll" på dig =)

    SvaraRadera
  3. Men vist är det så :-) Jag lämnar sällan kommentarer tyvärr, läser ofta i mobilen när jag är på språng. Och då är det ganska "jobbigt" att fylla i alla fält innan man kan kommentera. Men jag läser ofta och försöker hålla koll :-)

    SvaraRadera