onsdag 9 november 2011

skrytmaja!

det är jag det!

skrytmaja!

har haft en sån skön dag =)

madicken fick barnvakt, saara, och jag red en runda med prins leo. när jag kom tillbaka så sov hon och saara hade innen bett mig rida hella också, så nu när hon sov kände jag att det passar ju fint =)

häftigt med hundars hörsel och förmåga att agera.
tisma hörde innan mig och saara ( i och för sig är saara döv på ena örat och hör si så där...) men innan mig... att madicken var vaken. vagnen var kanske 60 meter bort. när jag pysslade med helle när vi kom tillbaka så helt plötsligt springer tisma bort till madickn. och mycket riktigt var hon vaken! coolt!

men vad skryter jag med då?
jo.
idag var jag ute och sprang.
tog på madicken det hon behövde. tog på tisma reflexväst, mig reflexväst, reflexer på båda benen, pannlampa, två reflexer på vagnen och regnskydd.
och sen sprang jag.
SPRANG!!!
(där är skrytet, reflexerna är bara förberedelserna liksom ;))
gick vår väg som är 300 m. sen sprang ag ner över bron, förbi lösensbygdegård, grusvägen bakom in i skogen, ut vid "lyckebyvägen" rondellen, över bron och till jannice =)

faktiskt första gången jag tyckte det var roligt!
och då sprang jag ändå med barnvagn och drog tisma efter mig halva rundan...

DUKTIGA DUKTIGA JAG!!
nu har jag skrytit klart =)

1 kommentar:

  1. Verkligen jätteduktiga du!! Jag är imponerad!! Go girl!!!!

    SvaraRadera