onsdag 7 december 2011

efterlyses!

fuskar....
har fått sätta madicken i den där "stolen" för att veta var jag har henne.
10 min lugn för mig =) förutom att hon blir så sur när hon inte klarar något..
favorit sysselsättning idag har nämligen varit att resa sig mot elementen och GÅ till rätt position. hon har gått 5 steg. givetvis höll hon i sig, men hon började ju krypa för en vecka sen! åtminstone på riktigt. så tycker allt att hon får hia sig lite...

efterlyses: vaderad hockeyhjälm, med käkskydd för de två små grynen!
eller andra bra tips!

2 kommentarer:

  1. Ojojoj! Här går det undan. =) Vad duktig hon är. Nu längtar jag efter att få träffa vår lilla älskling som anser att om nätterna ska vi inte sova utan öva på kullerbyttor. Kramis

    SvaraRadera
  2. trevligt att se dig här tessan!
    jopp, det går undan...
    jasså är det en liten vilde/vilda du har i magen ;)
    ringde dig härrom dagen. jag har ju en kofta och kjol bla som är sofies som passar dig nu =)
    kram

    SvaraRadera