onsdag 8 februari 2012

så kan det se ut...

william på väg hem i pulka med potatis i knät! vi hade nämligen handlat på gårdsbutiken hässellyckan som ligger ett stenkast från oss =)
åtminstone i familjen EitremWalter ser det så här ut!
pulkåkning efter 4hjuling är en höjdare!
tisma, jag och william, ola kör fyrhjulingen!
här i hästhagen var det dock för mycket snö - det bara fräste upp i ansiktet...
tisma är som vanligt tokig när det gäller allt bus vi hittar på i familjen!
madicken sov. och som vanligt som jag brukar säga till william så missar hon alltid allt roligt - eller är det som så att vi planerar att göra saker när hon sover?!
kul var det i vilket fall!
men det var inte mycket med pulkan sen. och den var helt ny!!
men dte finns fler pulkor att köpa som william säger =)
och så får det bli - för kul så in i baljan (och hur länge sen var det inte jag använde mig av den frasen =) var det!

vi hämtar william på fredag hos anna som nu bor i oskarshamn (där av att vi alla följer med) för sen bär det av till huskvarna till mina kusiner (eller pojkarna som william säger). för att åka vidare på lördag till fjätervålen!
hoppas bara min kropp klarar bilresan.
men får ta lite tabletter så kanske jag klarar fogarna bättre...

förhoppningsvis blir det än mer snö då!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar