fredag 21 september 2012

Slog mig idag...

Var ute och gick med en vårdtagare idag. Ser mig själv i profil i ett fönster vi paserar - shit vilken mage var min tanke...
Så slår det mig, i morgon går jag in i v 29+0. Inte konstigt att jag har mage!
Men hela graviditeten har gått så snabbt denna gången. Kanske för att jag har mått bra, kanske för att jag har Madicken...
Jag som tänkte - nästan gång jag blir gravid ska jag ta kort på magen... Hmmm. Dessa är de första korten, simpla kort med mobilkamera.
Men tänker liksom inte på att jag är gravid. Kommer på det när jag går snabbt, när jag sätter på mig skorna och när jag vänder mig på sidan för att gå förbi något men kommer på att jag är större i profil än framifrån!
Skrattar lite åt mig själv att jag kom på magen först idag. Sa det till vårdtagaren vilken svarade mig : ja det är gott med mat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar