onsdag 6 mars 2013

Första dagen utan Madicken

Idag var Madicken på dagis för första gången på nästan 4 månader.
Trots att Madicken är cool förväntade både jag och Ola att hon skulle pipa lite. Men nej.
Hon var Lyreskog avvaktande när tre fröknar (fritidspedagoger förlåt mig...) kom fram samtidigt. Men sen sa Ola: pappa kommer och hämtar dig efter du har sovit i em.
Ja sa hon och sen vinkade de.

Madicken är så cool och självsäker!!
Fantastiskt skönt att ha en sån dotter.

Och ja, lite stolt är jag. Det är ju ändå jag och Ola som format henne!

Dagis för den stora innebar en dag för bara mig och Matilda!

Vi gick till Anna och hennes lilla dotter och drack te.
Ja lilla, Matilda är gigantisk om man jämför, men så är hennes lilla flicka bara tre veckor också! Så pluttig och söt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar