söndag 3 mars 2013

Livet idag

Vilket väder!
Solen sken, men vinden bet i kinderna... Men ack så skönt att känna att våren är på ingång!

Hela familjen begav oss till lekparken. I två timmar var vi ute, men då smaskades det äpple innan hemgång också.

Egentid. Tycker egentligen inte om det ordet. Eller jo det gör jag. Men det låter lite konstigt. För alla vill ju ha sina nära och kära kring sig. Men för att kunna andas behöver jag spendera lite tid för mig själv = egentid!
Idag hade jag den i stallet hos Leo <3 gick inte ens in till saara, utan var helt själv med häst och hund i solen!! Ljuvligt!
Han fäller endel lille Leo. Så efter att ha borstat honom, och borstat av det som gick från min jacka såg jag ändå ut så här...

Ett försök till att ta kort på Matilda. Suddig, men hon fick vara med ändå.

Hade ett härligt samtal med min syster som lös upp mitt sinne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar