måndag 17 maj 2010

lazy me

oj oj vad jag varit lat med skrivandet... och inte har jag saknat det heller för den delen men nu när klockan närnar sig 1 på natten tänkte jag att det var dax.

MIN GUDSON HAR ÄNTLIGEN KOMMIT!
Vince som är världens sötaste lilla påsdocka! nilsson näsa och haka men är ändå såååå lik pappa johan! hi hi lite kul! och mycket kul att han valde att till slut komma ut!
GRATTIS IGEN!

Skulle ut och rida häst idag men det var bara William som blev ryttare - min prins hade tappat skon... 700 kr lite tidigare än beräknat, men men.... hade härligt hos saara som alltid.

oj vad vi gjort mycket nu när william varit hemma. men vi har inte dragit iväg honom någonsatans, utan hittat på saker här hemmavid!

Har avslutat skolan men behåller vännerna i BM10!
hade examensfest men familj och vänner. mycket trevligt och lyckat.. Dukade upp långbord för 14 personer här hemma. märkligt hur allt går fint om man vill!
fick massor med fina blommor - och blev extra glad för de som vi kan ha på balkongen! och sen har jag blivit esprit vän nu med både ny klocka och fint halsband!

oj oj nu kommer katten och hämtar mig för att vi ska sova... hmmm ja jag går gärna med honom. älskar när han ligger och spinner på magen =)

snart bär det av till kreta! lovely!
tror nog ingen har det så bra som mig - och det är en sån fantastisk känsla!

tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar