tisdag 25 oktober 2011

bitterfittan, here I come!

varning, ni kan finna en otrevlig sida i mig om ni lockar fram den.
sällan sällan dyker den upp. men den finns i mig villl jag lova =)
karolina är inte bara glad och nöjd hela tiden som jag senast fick höra idag ;)
det finns en BF i mig också!

har varit i huset idag och nu börjar det äntligen ta form i badrummet också. TJ golv och kakel är det som gör det. ser proffsigt ut än så länge =) tror nog att vi blir nöjda denna gången!
men känns som att smålandsvillan gör bort sig gång på gång med att anlita hindriksson i ronneby. fick höra att de får göra om ett kök nu också. så 8 fall /anmärkningar vad jag har hört. så fortsätter samarbetet kommer det sätta sig på smålandsvillans rykte!!!

är väldigt nöjd med kjell på bosobra, försäljare åt smålandsvillan, och de som har gjort grunden arne schakt på westerdahlsgård (tror jag han heter), nättrabybygg som satte ihop huset vet jag inte varken gott eller ont. men hindriksson har vi inget för!! och nu i slutet har olle också strulat lite tycker jag. han var mycket bra, tills nu ungefär =(
men men, vi får ett fint och bra hus för att vi stått på oss!! och detta kommer vi vara tacksamma över länge!
kanske gjorde det nytta att jag presenterade mig: - hej karolina eitrem bitterfitta heter jag! bara så ni vet!
sen var jag trevlig, men sa att jag var mycket skeptisk mot dem och sa varför...
men känner på mig att det blir bra nu =)

ola är och sågar i huset i skivandets stund. han är riktigt biten på det!
vi har daniel att tacka för att han visade ola och vincent hur de skulle göra.
snart är de klara med grundarbetet uppe och kan börja med isoleringen!

3 kommentarer:

  1. Betalar man så mycket så ska man bli nöjd! Och då får man bara hur bitter som helst! Ni ska ju bo där ett tag! Bra att du står på dig! Kram
    Och tack för att du ändrade bloggen igen! Nu kan jag läsa :)

    SvaraRadera
  2. Hejsan,
    härligt att fixa badrummet! Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Vi har just nu en kökstävling som du kan titta på! Vill du ha en liten morot kan du kontakta mig på vendelabyggla@gmail.com så berättar jag mer.
    /Vendela

    SvaraRadera
  3. TJ står för Tobias Jirle, en riktig kalaskille som min syster är gift med. Hoppas han gör ett bra jobb och hälsa från mig när han dyker upp nästa gång.

    Ska bli kul att våldgästa er till jul!


    Kram!

    SvaraRadera