torsdag 31 maj 2012

Värkar...

Tittade på slutet av unga mödrar...
Inte för att värkar är något jag längtar efter så känns det lite märkligt att jag förmodligen aldrig mer får uppleva det. Jag både önskar att jag fick det och känner att det är inget måste. Men hade jag kunnat hade jag velat föda vaginalt och på riktigt nästa gång. Detta har jag funderat på i 14 månader... De har liksom grämt mig att det inte fick som det skulle med madicken och att jag inte öppnade mig, trots att jag var inne 20 timmar på förlossningen och hade värkstimulerande dropp så var läget oförändrat i 13 timmar. Där låg jag och bebis och kämpade :-(
Men ön
En sagan fick ett gått slut även on jag då sov. För min bedövning tog inte vid akutsnittet så jag fick sövas.
Dvs att jag missade liksom leveransen...
Men men.. Hon är i vilket fall perfekt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar