tisdag 30 oktober 2012

Min lilla, snart lite större dotter...



Vad tiden gått snabbt, 19 månader. Eller rättare sagt snart 20 månader. Hon är så liten men ändå så stor! Hon är så duktig. Så rolig. Så enerverade. Charmig. Envis så in i bangen, vilket tillhör de 10% som jag inte uppskattar- tror faktiskt inte att någon uppskattar hennes 10%... Idag åkte hon in på rummet två ggr. skrika på jävulskap är inget jag uppskattar. och jag tar hellre konflikter nu när hon är liten än när hon är 13 år...

Men de övriga 90 % är bara fantastiska!

Och nu är det inte så många veckor kvar till Madicken blir storasyster. En skrämmande tanke. Men det blir säker superbra :) för det måste bli bra!
Tror knappast att set blir perfekt, men vad är perfekt egentligen?! Verkligheten blir nog bra nog tror jag :)

7/12 är liten beräknad. Antar att jag förstår att det är verkligt när liten ligger på min mage :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar