tisdag 9 oktober 2012

Tror det blir en...

Idag är första gången under graviditeten jag tror att det blir en pojk.
Innan har jag trott en liten flicka till. Men idag ändrades det.
Och det beror inte på att jag har mått obeskrivligt bra under denna graviditet. Eller att flera har sagt att det är en typisk pojkmage. Jag har ändå trott en flicka. Vill nog ha en flicka till om jag hade fått välja. VILKEN HEMSK MÄNNISKA JAG ÄR!! Klart att en liten pojk hade varit lika välkommen och älskad, men en flicka mer önskad från mitt håll. Har dessutom allt till en flicka, så absolut mer praktiskt!

Men Madicken låg aldrig så lågt som 136 i hjärtslag... Så detta gör att jag tror det blir en pojk!
Men det hade nog varit enklare att välja pojknamn, vi har inte lika många kandidater där.
Men det är klart, flicknamn har vi ett som vi båda tycker skulle fungera rätt bra.
Andra namnen är i vilket fall klara oavsett. Karin, det heter alla flickor på båda sidorna och Karl har de på Olas sida till sina pojkar.
Hmm. Det med namn är både klurigt och roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar