fredag 8 januari 2010

haft lite torka... på att skriva här.

har så mycket att ta tag i på praktiken att jag inte vet var jag ska börja...

absolut inte i livet för måste säga att det är bättre nu än på länge - med allt!
ola och jag har såå mysigt.
william är en ständigt glad skit.
tisma är alltid underbar så det behöv inte skrivas.
och lägger man då ihop ola+william+tisma+jag= så bra!

var ute härromdagen i snön. tisma drog william i pulkan. ola körde en inkallning och så flög tisma iväg men en kiknande william efter sig. det måste ju vara bland det bästa som finns. ett rent nöje att se de andra tre.

praktiken.
hoppas på givande veckor, många lärdomar och nyknutna kontakter! ska iväg med avdelningen för planering för året där man ska säga sin vision för sig själv och företaget =)
nu har jag och göra så ska börja nu på en gång.

tjingtjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar