söndag 29 augusti 2010

åååå så skönt!

i natt sov jag som en kung (el drottning)! har inte kunnat sova på rygg på lääänge för min ischias. men igår tog ola ner dörren till städskåpet och så la vi den under bäddmadrassen på min sida och vips så fick jag mer än 2-3 timmars sömn =) underbart!kan meddela för er jag inte träffad på ett tag att jag verkligen behöver min skönhetssömn... men å andra sidan vad man hinner fundera och vilka tankar jag har om nätterna.

hade kunnat skriva en hel bok om tankar som kommer om natten.ingen skräckis men allmänna tankar som jag tror många tänker men aldrig skulle säga. kanske blir det en bestseller! lillasyster är förläggare så hon få ge ut den, men hon ger inte ut personlig skit skulle hon nog svarat och inga barnböcker har hon tidigare sagt till mamma och mig!

går var jag ute i stallet med jess och red lite. min prins håller på att tappa skorna så tog saaras häst... Jess gick med Vince i vagnen och alla tre hundarna sprang lyckliga. är en sån skön känsla. jag får väl börja spara denna känsla för snart är ridsäsongen över. (jag har nästan börjat längta lite till jul... )

sitter å smaskar piggelin - som vanligt =) mums!

tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar