måndag 23 augusti 2010

familj x 3 på pizza

eitrem, walter och eitrem/walter ska mumsa pizza ikväll... hade hellre ätit thai men man kan inte vara kräsen när man blir bjuden!! och sen lite sällskapsspel på detta =) får se hur mycket jag orkar - men det går nog bra...

bilbesiktnigstiden blir ändrad, en lampa är sönder och måste fixas.

björnbär plockade 1,5 kg. Mumsfilibabba. hoppas jag kan plocka mer björnbär! men ryggen är kaputt, får väl sitta på knä och plocka. saara och jag hade konkurrens - av hästarna, de jäklarna gick brevid oss och plockade de också! hoppas de rev sig lika mycket som jag. ser ut som en katt anfallit mina armar. men gott är det!

avslutar med vilket väder vi haft idag - kanske är den spanska värmen på G!

tjing

1 kommentar:

  1. Åhhh börnbär som är så gott! Men håller med om att de är jobbiga att plocka!

    SvaraRadera