torsdag 30 juni 2011

besökte kära farmor

igår var ola,madicken och jag på besök i höllviken hos farmor. eller egentligen var vi inte hos farmor utan hos min faster fast farmor var också där!
var en mycket trevlig stund på närmare fem timmar.
åt god mat som min faster och hennes man ordnat, samt JORDGUBBAR som åts ute i det otroligt vackra vädret.

gick en runda ner till strande som ligger ett stenkast från deras hus.
njöt av sol och värme =) är inte ute i solen så mycket nu när jag har madicken, få se detta som mitt hälsoår när det gäller strålning =) hih hi

under tiden låg farmor och vilade på en bänk i skuggan på tomten. såg så skönt ut. min lilla farmor är snart 95 år så lite så där gammalskröpplig hade hon blivit men gick upp och ned från "balkongen" utan större problem! imponerande! hoppas jag har flera av hennes gener...

ola blev helt tänd på det skånska pileträdet så nu blir det nog såna på tomten...

faster tog kort på mig och farmor men det blev något knas när jag kopierade dem. men därmot fick jag detta kort också från när syster och jag var små så lägger ut det istället. kortet på farmor och mig kommer en annan dag...

1 kommentar: