söndag 26 juni 2011

fortsättning


styltor var en höjdare!

jäkla barn som klättrar upp utan problem, sen kommer klumpen själv men william är en hjälte som drog upp mig på den höga byrån...


william frågar - varför finns det två madicken??

far och dotter på emilföreställning!

snuttepluttan...

mat efter all emil!

på väg till EMIL...men först frukostbuffé! william fick välja vad han ville - havregrynsgröt och knäckebröd utan smör...

och så var det emil igen med den klassiska soppskålen =)

en var fängslad men den andra vet jag inte riktigt!

va då blyg!jag bad emil komma ocg sätta sig hos oss, för william "ville" inte gå till honom... först tog vi ett foto på ola och madicken med emil för att william skulle våga, men aningen blyg var han. men pratat om det nu i efterhand det har han!

varit gos hela veckan - och speciellt var han gos på semestern här!

la familja

egobilder! gillar faktiskt att titta på bilder på mig själv för en gångs skull... kanske för att de är på mig och min dotter!


slagen hjälte??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar