måndag 18 maj 2009

älskar... men är "sleten"...

älskar verkligen när det regnar. 
känner liksom att jag får lov att vara inne och inte göra någonting alls
(eller kan man städa eller något annat tråkigt när man ändå är inne)
samt att jag kanske slipper att köpa lika mycket hö till vintern.. skönt bara det!
bara sitt med en varm kopp te! 

så blir det nog kanelbullar idag också!! ola och pojkarna bakar! hi hi undrar just hur det ser ut nät michel hämtar ludvig senare!! =) men men, är man en engagerad barnvakt så är man!

ludvig fick en liten lillasyster som förmodligen ska heta embla (sa ola...)
jag tycker verkligen att det är ett sött namn och funderade på det själv för några år sedan, men det är också namnet på en bedövningssalva =)

ps. sen är det bra med regn för att hästen blir ren!!

längtar efter att lägga mig på massagebordet i kväll. är ärligt helt slut efter helgen. 
23 timmars jobb. 

rätt mycket med tanke på att jag har jobbat ( inräknat praktik ca 9-16:30 mån-fre) 22 dagar i sträck och kommer att jobba 11 dagar till så totalt 33 dagar i sträck... usch, känner att jag börjar bli lite sliten men men. bättre det än att ligga på latsidan... ( vilket jag hade gjort nu om jag hade haft ekonomisk möjlighet!!!) 

hoppas ni andra är lite mindre "sletna"... ha det gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar