fredag 29 maj 2009

vad är det egentligen som händer efter 25??

JIPPI, NU HAR JAG FÅTT ATT GÖRA!! Kul med jobb på praktiken.
började att gå runt stan en vända i morse, tog med jess hund också, så slipper hon ha dåligt samvete när hon är på jobb... kan man hjälpa så gör man. ska ha honom hemma ikväll också, när vi kommit hem från olas morfars kalas - han fyller 85! blir gottis som irenes smörgåstårta och annat smått och gott. 
William ska till sin mamma nu i några dagar. han ska nog vara rätt lycklig den lille pojken som har så många som älskar och tar hand om honom. det är ej alla barn som får 100% hela tiden, om det är som hemma hos oss. vi har ju bara honom 50% och då får han 100% den tiden... givetvis! men ska erkänna att det blir skönt med sovmorgon i morgonbitti. i morse vaknade han vid 5, och sen var han pigg - PIGG kl 5 på morgonen, men det är bara att ta... tur för honom att han är så söt.... =) 
ska lägga mig tidigt ikväll, det är något som är säkert... för imorgon ska jag vara pigg för fest... jag tycker verkligten det är så kul när jag väl är på fest. men innan jag kommer dit går det trögt.  - JAG HAR JU INGA KLÄDER! jag är inte som andra tjejer som säger att det inte har några kläder, men jag har inga. har i och för sig kvar massor av partylinnen från förr - då var det ingen brist, men det är det nu - för jag kommer inte i dem.... f-n vad jag är trött på mig själv. nej egentligen inte på mig själv men på min kropp... men efter 25 händer det något.. och nu vid 28 års ålder kan jag ha en penna under ena bröstet - då förstår ni nog vad jag menar att min kropp har förändrats =( magen och också omformats.. har alltid varit lite rund, men ändå haft en "platt" mage i profil.. men den är med borta... 
men det ska bli fest ändå. lite uppsminkad så blir det fin fint! för inte fanken bryr jag mig vad andra har på sig så länge det verkar trevliga och glada - och glad är jag i princip alltid. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar