fredag 15 maj 2009

har jag tur eller har jag tur!

vilken underbar karl jag har!
hade verkligen inte kunnat finna bättre - eller det var ju du som fann mig. 
som som sagt. men brukar säga att jag är född med tur - eller återigen är det kanske bara som jag ser på saker!
men med dig hade jag tur ola! 
tack för middagen, eller kanske tacka irene, eller kanske ska jag tacka... tack i vilket fall =)
köttfärslimpa, stekt potatis och svampsås!
lillskiten spelade allan som vanligt och något nytt "trix" lärde jag honom, hihi! 
och alltid trevligt att träffa nya bekanta =)

i eftermiddag bär det av till stallet. tar mig en runda på hästryggen. får se vad de andra gör, om det följer med eller stannar på gården, matar hönsen och krattar...

nu är det dax att jobba lite till innan det är hemdax om några timmar =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar