söndag 14 november 2010

heldag!

känner mig upprymd men rätt slut!
väntar på att ola ska komma hem från jobbet så vi kan fira farsdag på resturang.

men vad har annars dagen bjuit på?
mysig frukost med goaste pojken i världen. sen åkte vi ut till tomten jag och william för att titta på när farfar fällde träd med motorsåg - givetvis hade william på sig sina gula hörselskydd! william och jag slet (för att vara oss) som två hela arbetskarlar! och så praktiskt att ha en tisma som älskar att bära. Jag kastade upp ved i en meterformat på vägen och sen babr hon det till mig. detta är de enda gångerna det fungerar med apport =) duktiga älskling!

åt lunch hos saara, gick en runda. efter allt hoppande i vattenpölarna på grusvägen var det tur att saara hade stickat strumpor till william... som han i och för sig inte var tacksam för för 5 öre - men väldigt uppriktig!! jäkla 3,5 åringar... =)

fikade efter promenaden och jordgubbar gick ner i williams mage lättare än något annat! garanterat valt det förre välling! så mycket poppis med andra ord!

kastade oss i badet när vi kom hem - var som två lortgrisar! men nu är vi rena och nyskrubbade! det är mysigt att bada två men det blir rätt mycket att torka efter en skvättjärka!

nu blir det på återseende...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar