lördag 27 november 2010

vilka fantastiska dagar!

har varit hos mina kusiner över två nätter... och vilka trevliga dagar! william har varit i sitt esse hela tiden =) och lekt med DE STORA BARNEN! innan hatte de pojkarna, men nu har de bytt namn.

vi (mamma, ola, william, david och jag) var på A6, litet lekland, mamma köpte julklapp till william, och vi köpte lite kläder - till ola och william. känner att det är ingen mening att köpa till mig... är för ekonomisk av mig för att lägga pengar på saker jag inte kan ha länge. kanske blir jag tvungen till det senare med det är en annan sak.

förutom detta tyckte william att det var jul hela tiden! men det berodde nog på att vi var ute i pulkabacken större delen av dagarna med tefat, pulka och snowracer - även tismadragninga av hela släkten blev det! vet inte vem som är mest förtjust i den aktiviteten?!
sen var det pepparkaksdegbakning (även kanelbullebakning som påbörjades 6 på morgonen av min energiska moster) vi kom ner lagom till smör , socker och kanel skulle på! gögg och pepparkakor och julmust till dem som inte ville ha glögg. och en hel del härlig julmusik på piano!

vi har helt enkelt haft det så mysigt man bara kan ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar