torsdag 3 mars 2011

8 dagar över...

men det innebär ju att det är en dag närmare nedkomst med storken - vilket jag gärna hade hoppas skulle komma och "leverera" ett litet paket till mig.

men tror ju inte riktigt på detta, mor barnmorska, far läkare - eller helt enkelt för att jag snart är 30 år?! vad vet jag...

ut kommer liten, när vet vi ej, men att räcker att veta.
har inte varit så drygt att gå över om jag bara hade bra händer. det är händerna som värker och gör ont... magen i sig är ingen fara tycker jag faktiskt.

måste hålla med en vän som sa att hon aldrig kände sig tjock (+30 kg som hon då låg på), jag vägde 90,4 kg i morse otroligt mycket men känner mig ej tjock. om jag inte kollar på kort vill säga... oj oj o j tänker jag då... en ökning från 68,5 kg som jag vägde in mig på. men från slutet på december har jag bara gått upp 3-4 kg... vilket inte känns så farligt på alla dessa veckor.
får se hur de ska veck sen. hur duktig jag är på att träna, för vet att jag aldrig fått något gratis med vikten... så vet att allt hänger på mig! träning och bra och lite mat. men tror detta får vänta några månader...

hmm nog om detta.

får se när liten behagar att komma ut!

1 kommentar:

  1. Snart hoppas jag som laddat med presenter! :) du ser inte tjock ut, väldigt fin mage! Drygt och gå över tiden men bra att du ser possitivt på det! Stor kram till dig!

    SvaraRadera