söndag 27 mars 2011

skön söndag


kanske kan m itt liv som levande napp ta en paus!
idag fick snuttan prova napp. eller öva på napp. och smak på napp!
först var det lite grimaser men sen smack smack smack!
ååå vad detta kan underlätta. jag som alltid avskytt napp - men nu ser jag det som en möjlighet!
har en liten tuttlisa hemma - ola säger att hon är lik sin far ;)

nu har lillsnuttan sovit lääänge och inte ätit på ett tag innan. så fick pumpa ur ett bröst - 1 dl. låter orimligt mycket. men så var det!
1 dl fet grädde som göder min lilla tös =)

2 kommentarer:

  1. Har inte heller gillat napp, men vad gör man inte för att få lite andrum. Skönt att mat finns, grädde mår de bara gott av! Då har de lite att ta av sen om de blir sjuka! :D

    SvaraRadera
  2. nappen kommer nog bli min bästa vän!! tyvärr...
    just nu sover mitt lilla mjölkmonster i knät, vet att jag borde lägga ifrån mig henne men det är svårt =)
    saknar på något konstigt sätt min mage - så njut av vad som komma skall!!!
    kram

    SvaraRadera