söndag 13 mars 2011

äntligen på fötter =)


känns som jag äntligen börjar komma på fötter igen!
tar mig upp ur sängen utan större problem och i morse kunde jag ligga på sidan första gången sen jag blev snittad. känns skönt att framsteg känns!


kunde inte låta bli att fota foten/fötterna. fantastiskt att bebisar kan födas så perfekta!


jag lever som sagt mest just nu som en levande napp!


mormor och morfar var på besök igår kväll. mamma kom tidigare så hon gick en prom med tisma. jag gick halva kyrkogatan i förrgår, härligt att komma ut men det var max vad jag klarade. får se hur det går på dagens kisserunda...


madicken är lyckligt lottad som har så många som vakar över henne (ser ut till och med som att tisma gör det, men om sanningen ska fram skiter tisma i henne, vilket är rätt skönt!)

1 kommentar:

  1. Skönt att du börja komma på fötterna igen. Låter inget vidare att du inte få anstränga dig på 5 månader. Passa på och njut lite extra då och så få du ta tag i träning och mammahull sen =)

    SvaraRadera