onsdag 30 mars 2011

besök

malin och johanna var här på besök för någon dag sen. madicken fick detta otroligt söta sommarset av dem - och jag fick glass! mums!

så trevligt att ha besök!
idag kommer marie och kanske hennes sambo... det återstå att se!
fikat har tagit slut här hemma. men linas matkasse räddar oss ikväll när de kommer över =)
kanske ska jag baka något?
malin och jojjo fick chokladbollar - slog på stort som ni förstår! men ibland kan det enklaste vara det godaste!

tog en långpromenad idag, ut till vämökyrkogård - långö- stan rundan. tycker inte att tisma får röra så mycket på sig nu när jag inte rider... eller 4-hjulingen inte är påsatt. men snart är det vår och då fpr hon bannemej springa för glatta livet igen =) då blir både hon och jag lite lyckligare.
igår cyklade jag runt stan med henne. tyckte hon behövde det men det tyckte inte hon! men hon sprang bredvid ändå, inte av nöje och hon ville det utan för att jag bad henne. men men. skönt att hon inte kräver så mycket nu för tiden när livet ser lite annorlunda ut.
annorlunda men härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar