söndag 10 juli 2011

fler än jag trodde

följer bloggen.
mycket trevligt men samtidigt så måste jag kanske tänka än mer på vad jag skriver?
sju personer har sista veckan sagt till mig att de följer bloggen... hade inte riktgit tänkt så när jag skaffade bloggen, men det är väl kanske lite därför man har blogg - för att förmedla vad man gör, tänkte, går igenom eller vad man nu vill.
jag tycker det är kul med foton.
då kan dem man ej träffa så ofta, ändå vara delaktiga i ens vardag på sätt och vis.

men fått hör nu av två att jag är för dålig på att uppdatara den. tar det som positivt för det betyder ju att den är trevlig/kul eller vad som att läsa/titta på!

använder dock inte datorn lika mycket nu när det är sommar och ola har semester, men han börjar ju jobba nu på tisdag så kanske tittar jag in här lite oftare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar