måndag 21 november 2011

21 november

en hel natts sömn i natt igen - lyx!
tänk att två nätter gjorde så stor skillnad =) måste varit det!
tredje natten sov hon helt, liksom i natt nr 4! jippi!
tänk om detta skulle hålla i sig!!
gick ut som vanligt i morse, men inte somnade hon.
märkligt...
så efter jag gjort i ordning i stallet så gick jag och kollade på henne.
hmm.
kollade, inte luktade, men det luktade liksom genom blöja, kläder, overall, åkpåse och filt... isch...
in och byta hos saara, tack för att jag har egen nyckel till hennes hus. har kommit till användning mer än en gång!
när blöjan var bytt räckte det med att lägga ner henne i vagnen så sov hon son en stock.
sen fortsatte min runda.
efter sovstunden var det dax att rasta stampe.
madicken höll i kopplet från bärselen på min mage!
ok, jag höll i linan, men hon i kopplet.
efter kvällsmat blev det att åka flotte på köksgolvet! kreativiteten flödar hos familjen eitremwalter =)
sen blev det att åka polenfärjan!
där köper man tydligen godis, öl och sprit...
ingen parfym frågar jag?!
oj - det glömde jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar