onsdag 16 november 2011

min kropp

när snäckan vaknade blev det givetvis frukost. lillsnäckan har på sig en klänning som min mormor virkade till min storasyster - lite kul tycker jag. olas mormor och morfar var här idag och de berömde också klänningen! och givetvis HUSET =) sist de var här var det mer kartonger än utrymme!
barnsäkrat kring eldstaden, eller nästan... den är inte fastsatt i väggen, men det är i princip säkert =)
ooooo aj aj aj min kropp. så kändes det förr förra gången jag var här... men inte idag. idag var det bara jobbigt!
sprang till denna skylten i morse efter frukost. var bara tvungen att ta ett kort på den.
för sprang hit och nästan hela vägen tillbaka... sprang ca 3,5 km sååå duktig jag är!! igår sprang jag 2,5 km.
skrytmaja är här igen ;)
få ser hur det går i morgon, om det blir någon tur med löpaskor och vagn eller inte.

inte konstigt att det inte känns så jobbigt när man har detta omkring sig! vilken underbar tid på året... och i livet!

1 kommentar:

  1. Ja, du är så bra!!! Heja dig!
    Jag älskar den rundan, den biten du sprang idag ingick i min obligatoriska torsdagsrunda innan. Innan jag blev för gravid för att jogga...
    Vi har ett likadant galler för eldstaden men har inte satt fast det i väggen. Det behövs inte, inte här hemma iaf. Praktiskt att kunna flytta på det med, tycker vi!

    SvaraRadera