torsdag 22 mars 2012

är män klenare än kvinnor?

japp detta är frågan -
ÄR MÄN KLENARE ÄN KVINNOR?
då menar jag inte fysiskt eller psykiskt, utan jag menar när de blir sjuka.

För alla har ju hör talas om att en riktig MANSFÖRKYLNING är ju bland det värsta man kan råka ut för!!
Men vi kvinns vet ju inge om det där med att vara mansförkyld - givetvis, det hörs ju på namnet!
det är ju bara män som råkar ut för det.
hmmm undrar nu hur det blir med det omdiskuterade hen.
vad går de under?
eller kan de välja om det är en mansförkyldning som drabbat dem ;) ?
nix det var ingen debatt om hen jag tänkte ta upp utan

ÄR MÄN KLENARE ÄN KVINNOR?!

det är nämnligen så att min man frågade en kvinna på sitt jobb:
- Är det så att vi män är klenare än er kvinnor?
- ehhh, JAPP!

och jag tror inte annat än jag kan hålla med.

min man lovade att inte jämra sig och beklaga sih så mycket denna gången när han var sjuk =) det var han själv som sa det!!
tur är att varken han jag eller barnen är sjuka speciellt ofta!

Men hur är det hemma hos er?
Är det så att det drabbar era män/er själva värst?!

var bara tvungen att fråga när han själv ställde frågan =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar