söndag 6 juni 2010

cirkus skratt

imorgon blir det cirkus =) ola bokade för länge sen att vi skulle gå på cirkus i morgon! så om någon av er ej vet vad ni ska göra måndag kväll så är det cirkus på vedebyplan 18:30 utanför Karlskrona.

Vi var på cirkus förra året och william har pratat om det sen dess. om bubben på lådan som slog sin umpa! och flickan i taket. och hästarna som gjorde så... (så visar han med armarna!)

så det ska bli kul!
Ja, inte tycker jag att det är så kul med cirkus men kul att se william och sen se honom berätta om detta äventyr för 75 kr per person!

Nu nästa vecka ska jag börja söka jobb på alvar - så om någon av er där ute vet en plats som behöver en som mig så hojta till... (vet att alla inte kan kommentera men man når mig alltid på något sätt).

har precis varit på promenat på knipehall. härligt! gick rundean två ggr i och med att jag tappade min svart hundträningspåse någonstans. men den rundan är ändå så kort så två varv är perfekt!

snart kanske det blir inlines. om ni ser någon med en massa skydd som liknar bambu på hal is kan det vara jag! första turen för året blev avklarad i går! härligt härligt!

tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar