tisdag 6 december 2011

hundträning

är så stolt för att jag tränat min lilla älskling idag!
(konstigt att jag fortfarande kallar henne min älskling när jag har madicken och ola, men hon är fortfarande min älskling och har varit det länge!)

i morse la jag "korv" spår - men ändå spår. två stycken.
det första gick kanon, trots blåsten.
det andra blev inte som jag planerade när jag la ut det och la det liksom ett U med vinklar, vilket var för svårt i blåsten och "otänaad matte och nos"!

efter lunch cyklade jag 12 km med henne.
jag kan säga att hon var nöjd resten av dagen.

på torsdag ska jag se om jag inte kan rida en runda, det älskar hon!! det och fyrhjuling är det bästa hon vet - förutom kanin och rådjur ;)

nu ligger i vilket fall både hon och jag framför brasan. barnen sover och lugnet har lagt sig.
I LOVE IT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar