fredag 30 december 2011

nyhet samt cykelbyxor!

en nyhet för idag är gåvagnen. visst är den kul och några steg togs - trots att de förmodligen var av misstag... sen var det rätt roligt att gå upp i vagnen och stå där också tills den välte och hon fick den över sig.
hittar mamma inga raggsockar går det lika bra med vantar... eller hur!
här är bruden som diggar bilar! hon kör och brummar med allt som får plats i handen tandtrådsask eller fjärrkontroll spelar ingen roll!
kröp upp på nätet under farmor och farfars bord och showade.
blir mycket show nu för tiden!

nytt förutom ökat fart på alla fyra, gör hon slängkyssar, är stark och säger mamma.
och hon älskar när jag och ola gör fula grimaser =)

snart nytt år.
nyårslöfte?
nix inte här. jag har liksom inte införlivat några jag gav under tidigare år...
det där att jag skulle kunna jogga i sportbh och cykelbyxor när jag blev stor blev liksom inte av ;)
jag skrattar i hjäl mig!!!
ni förstår ju själva hur gammal jag var när jag gav det löftet (var ju rätt länge sen det var inne med cykelbyxor!!)och oj vad fel jag hade om framtiden då!! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar