fredag 13 januari 2012

examen och nytt jobb!

fast egentligen skulle detta varit skrivet nytt jobb och examen.

var på mitt nya jobb idag för första dagen.
kändes bra =)
endel information att ta in så här på en dag - men det blir ju fler dagar.
dessutom gick jag tidigare.. 1 1/5 timme. skulle på examensfest. men har med mig papperna hem och känner jag mig rätt kommer jag sitta på söndag!
har redan börjat surra i huvudet på hur och vad jag kan nå folk.

jobbet handlar alltså om att projektleda ett musikläger.
ett musikläger för flickor i åldrarna 12-18 år!
att det är bara för flickor är egentligen inte för att segrigera utan för att ge flickor en extra chans att komma in i musikvärlden =)
inriktning på lägret är metal.

så har ni några känningar eller tips på vem som kan önskas som gästföreläsare i ex, låtskrivning, trummor eller vad som så hör av er.
helst ska det vara av det kvinnliga könet!

ska kontakta criss david (david hult) i morgn.
kanske har han något kul att komma med!
vi får se =)


och sen var vi på sussies examensfest idag.
16 av 45 blev godkända sjuksköterskor.... och Susanne var en av de 16!!
SÅ bra jobbat!
mötte hennes vänner och familjen maxi. helene har jag träffat innan men inte resten av hennes familj.
de hade gjort det riktigt trevligt på lions lokal i lyckeby =)

önskar henne all lycka nu när hon börjar jobba redan på måndag =)
duktigt!
grattis till dem som får dig på sin avdelning!


imorgon blir det höhämtning = träning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar