söndag 29 januari 2012

hela veckan lång

så veckans träning, ja bara le nu... för denna vecka som gått har jag nästan tränat som om det vore "förr" =)
söndag - pulkåkning (upp och ner för pulkabacke med william, men han fick gå upp själv!)
måndag - step up (provvecka på friskis och svettis som gav mer än träningsvärk i vaderna)
tisdag - nästa 8 km promenad på isväg med vagn.
onsdag - simmning, 40 längder + lite fler längder i avslappning.
torsdag - puls bas (prova på veckan fortfarande, men denna gången var det bröst och armar som kändes =)
fredag - hundpromenad och stallgöra (dvs. som vilken annan dag som helst)
lördag - lasta lite singel (var dunderförkyld så kunde inte gå på stationsgympan...)
söndag - samma runda som i tisdags men utan vagn, den puttade ola =) ps. mer mansförkyld idag.

känner mig peppad att komma igång igen. har bara ont i fogarna ibland, men ALDRIG när jag rör mig - men ibland efter =( sååå tråkigt att känna av att man varit gravid så länge efter osm det nu var.. snart 11 månader sen! och fortfarande ont i fogar och där jag blev snittad =(
men men..
nu känner jag mig peppad trots detta!

får se hur det går med detta... det svåra är att komma hemifrån - inte att träna!

och nu ligger ola och jag och njuter av veckan med glögg och lussebulle!

1 kommentar:

  1. Vad duktig du är!!! Vill med träna, Men vet inte vad :)

    SvaraRadera