söndag 1 januari 2012

dagen efter.. eller första dagen 2012

leker tittut under köksbordet! i sina nya kläder hon fått av mormor och morfar. i love them!

skulle lägga tillbaka min stalljacka i lådan (tänkte att vi har det rätt fint nu efter gårdagen och tänkte försöka behålla det åtminstone en dag.) och fick mig en överraskning - japp där låg min lille isil. han hade alltså krupit i lådan och locket låg perfekt på. kanske låg han och drömde om livet som stallkatt ?!

goshönan (kort från gårdagen innan hon svidade om till nyårsblåsan som jag givetvis inte fotograferade..) men lika glad för det ä hon i brorsans gamla tröja och de prickiga byxorna. tog förövrigt inga kort från igår.. trots att jag planerat det för tyckte själv att maten var både god och fin! men men. kanske nästa nyår? dammsugare är sååå kul!
och den används rätt flitigt i och med att tisma börjat fälla... tur att ingen i familjen är allergisk - än så länge eller fortfarande :)
det går att "köra bil" med dammsugare, trots att händerna är fulla. det nya är att madicken går ner på knä bakom efter kanske tre steg och håller händerna på dammsugaren och fortsätter gå. ser kul ut!
går lika bra att köra med fjärrkontroll...
som gåvagn!
kort från när storebror matat... madicken var dock inte så intresserad av att äta för det var rätt kul när han skulle mata =)
en av de senaste aktiviteterna madicken skaffat sig är att titta ut genom dörren! hon är så slående söt när hon står där och tittar! när jag hämtade vagnen i morse så stod hon så och väntade på mig när jag kom. gullunge.

och kvällen igår.
japp den var så bra den kunde vara =)
trevligt sällskap och gott vin (amarone classico)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar