fredag 12 juni 2009

allt gott

vilka bra 24 timmar!
skön eftermiddag och tisma sprang och busade med en leksen dalmatiner. 

efter det var det långbad med badbomb - peeling - rakning - hårinpackning - täda ljus och bar vara! få saker som är bättre. 

gjorde mig sen i ordning för att gå ut och "marykaya", men blev en bit mat innan de satte fötterna i baljorna. skickar förmodligen in beställningen ikväll, har skrivit den nästan klar, ska bara se om jag behöver fylla på något hemma... har i och för sig beställt solskydd 30 - så vi får väl se om sommaren kommer!

imorse ville William ligga och mysa med Ia, och inte kan jag tacka nej till ett sånt erbjudande! så vi låg och mös medans ola gick ner till tvättstugan... gott och bara ligga nerkrupna under täcket i sängen. 

sista dagen på praktiken - skönt men tråkigt! har fått med mig mycket bra härifrån. jag kanske inte kan förändra andra människor, men jag kan ändra mitt egna synsett på den och kanske förstå lite mer vad som pågår... och på detta sätt inte ödsla energi i onödan! finns ju alltid någon sån som tar kraft i omgivningen var man än befinner sig, skolan , jobb, aktivitet eller privat. Men ska tänka på möta - leda, fram - bak, assa-dissa mm. är tacksam för CHPS!

åt nybakad fralla med soltorkad skinka för en stund sen och om 15 min ska jag på massage/akupressur.  alla säger att Lina är så duktig  och nu är det upp till bevis!

och så har mina saltkristalls saker kommit!! får se om jag märker någon skillnad =)

2 kommentarer:

  1. tackar för en trevlig kväll i går:-) fötterna är hur go som helst.. skojar att jag ska göra detta på nicke, när jag få satin hands från dej..... ha en riktig go helg och kramar wille från mej. hahahah aaa kramar ola oxå. möte de imorse när jag var vid vägverket. wille hade tydligen sett på långt håll att jag stod där nere.. hehe anni ha anni ha hade han sgat i bilen. så fick faktiskt kram en o pussen av wille:-)

    SvaraRadera
  2. hi hi ja ola sa att William såg dig! han har ju tydligen alltid haft ett gott öga till dig=)
    du tyckte ola hade lagom tempo igår i slutet av promenaden - blev inspirerad så gick nästan samma runda i morse... skönt!
    nu ska jag ut till stallet en runda, passa saaras djur i tre veckor när hon är i finland.
    ha det gött - hoppas på att varorna kommer i veckan...

    SvaraRadera