fredag 5 juni 2009

bara fint...

visste väl att det inte kunde bli annat än en toppendag!!
var i och för sig inte ute hos hästen... men det kan vara bra ändå.

var ute hos 4 damer och höll lite spa. 
försäljningen blev 2644 kr - helt ok. när jag väl kommer hem till någon och de kanske "bara" köper ett lipgloss kommer jag att bli förvånad! 
för nu har det startat rätt bra =) kul som f-n måste jag säga!! men nu är jag igång - får se hur länge det håller... 

igår morse var det kurragömma under täcket och idag blev det lite dans till "hula hula" och lite annan musik. Lille William hoppade och studsade som en juckaperkaboll, skrattade och klappade händerna! vilken go liten skit. och om han ej är sugen på frukost så frågar vi hur Tisma äter - då tar William riktigt stora bett och tuggar ( givetvis låter han samtidigt)! så jäkla söt =)

efter jobb idag ska vi till badhuset och leka och titta på "pippina" i taket! ska se om jag tar några längder också - länge sedan men jag känner mig så fri i vatten! mamma kallade alltid oss flickor för sälar när vi var små - tror aldrig att vi gick upp förrän vi blev blå om läpparna.. det var då och nu är nu.

kanske blir det en lite sväng på min lilla häst och funderar på om vi ska bjuda hem Jojjo och thomas en runda, vi har inte sätts så mycket de sista åren sen hon flyttade till Jönköping. några gånger per år bara. men vänner har man för livet ändå. det var ju Jojjo och jag som reste runt i Latin och Sydamerika i några månader. vad man växer och värdesätter livet mer efter en sån resa. Vapenrån med automatvapen och pistoler, amöbor, bestulna på pass, lämna fingeravtryck hos polisen, ihjäl brända människor - men även vackraste indiandräkter - hade kunnat skriva hur mycket som helst om den men det ska ni "slippa". 

läste på en mindfulness bok något som jag tyckte var bra:

Du har alltid med dig vart du är går. mycket klokt och tänkvärt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar